dnia 17.06.2020 r.
Zapytanie Ofertowe nr 2/RPOWŁ/SIRP/2020
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.2 Usługi społeczne na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków
ul. Piotrkowska 41 lok. 2, 90-410 Łódź
telefon, fax: 42 676 34 87
adres e-mail: biuro@sirp.pl
strona www: https://sirp.pl
II. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA
– strona internetowa Zamawiającego: https://sirp.pl;
– strona www.bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl.
III. TRYB ZAMÓWIENIA
Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania jest zgodne z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” i jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Parametry leasingu operacyjnego:
Parametry samochodu:
- samochód dostawczy ciężarowy DMC do 3,5 t – 1 sztuka;
- nowy(np. używany przez okres krótszy niż 6 mies. lub nie przejechał więcej jak 6000km) lub używany powyżej 6 000 km do 80 000km;
- przestrzeń ładunkowa :minimalna powierzchnia ładunkowa o wymiarach odpowiadającym trzem Europaletom;
- DMC: 3,5 tony;
- klimatyzacja;
- minimum 4 drzwi;
- spalanie paliwa w cyklu mieszanym do 8,5/100 l/km;
- kierownica z lewej strony;
- gwarancja minimum 6miesięcy.
V. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (kod CPV)
CPV 34136000-9 – samochody półciężarowe.
VI. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWNIENIA
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt XI niniejszego zapytania.
Zamówienie będzie realizowane w terminie od dnia 01.07.2020 r. do dnia 31.12.2022 r.Dostawa samochodu nie może nastąpić później niż do dnia 1 lipca 2020 roku.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O realizację zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniającą niżej określone warunki:
- Posiadają doświadczenie w zakresie niezbędnym do wykonania
zamówienia tzn. należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie – co najmniej: 2 dostawy w formie leasingu operacyjnego samochodu
z opcją wykupu, o wartości każdego samochodu nie mniejszej niż 40 000 zł
brutto (a w przypadku, jeżeli wartość ww. samochodów została w umowie wyrażona
w walucie obcej – równowartość 40 000,00 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia wykonania zamówienia).
Zamawiający wyznacza wykazanie spełnienia niniejszego warunku poprzez złożenie przez Oferenta oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania), a także poprzez wskazanie na posiadanie przez Oferenta wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia w wykazie dostaw (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania).
W przypadku wyboru oferty Oferenta, Zamawiający przed podpisaniem umowy wezwie do dostarczenia zaświadczeń/referencji/kopii umów potwierdzających posiadane doświadczenie.
- Oferenci nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia tj. nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości; nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, oraz że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 40 000,00 zł – ocena na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na podstawie złożonej od oferty kopii opłaconej polisy, zawartej najpóźniej z dniem odpowiadającym terminowi składania ofert (oryginał polisy do wglądu przy zawarciu umowy).
- Oferenci w swoich ofertach spełnili kryteria dostępu wskazane w pkt IV zapytania ofertowego odnoszące się do parametrów leasingu operacyjnego.
Ocena spełniania ww. warunków odbędzie się wg reguły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych w załączeniu do oferty.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta musi być sporządzona według załączonego wzoru (załącznik nr 1do zapytania);
- Oferent musi dołączyć do oferty aktualny (nie starszy niż 3 miesiące od daty złożenia oferty) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz wypełnione i zaakceptowane własnoręcznym podpisem załączniki 2-6 do zapytania.
- Do oferty muszą być dołączone
następujące informacje dotyczące:
- Samochodu – marka, model i proponowane wyposażenie pojazdu, specyfikacja pojazdu;
- Kalkulacji leasingu – opłata wstępna (kwota) – finansowanie (kwota miesięczna) – wykup (kwota);
- Wysokości opłaty manipulacyjnej.
Oferta musi zostać złożona zgodnie z pkt XI niniejszego zapytania.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
Łącznie możliwych jest do uzyskania 100,00 pkt (100 %), przy czym ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2+ K3
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1. Kryterium „Cena”– ocena tego kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu następującego wzoru:najniższa cena oferty brutto/cena oferty ocenianej brutto x 80 = liczba punktów badanej oferty
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 80 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą liczbępunktów. Liczba punktów liczona dwóch miejsc po przecinku. Weryfikacjanastąpi na podstawie załącznika nr 1 (formularza oferty).
Ad. 2. Kryterium „Długość okresu gwarancyjnego”– ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w załączniku nr 1 okresu gwarancyjnego, który jednak nie może być krótszy niż 6 miesięcy (kryterium dostępu). Premiowane będą oferty, w których Oferenci wskażą co najmniejroczny okres gwarancyjny. Oferty z deklarowanym okresem gwarancyjnym od 6 miesięcy do 1 roku otrzymają w tym kryterium 0 pkt. Kryterium oceniane będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia wg następującego założenia:
Ad 3. Kryterium „Wysokości pierwszej wpłaty”– ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie podpisanej przez Oferenta kalkulacji leasingu zawierającej informacje nt.: opłaty wstępnej (kwoty), wysokości finansowania (kwoty miesięcznej) oraz kwoty wykupu. Punktowane będą oferty, w których Oferenci wskażą maksymalną wysokość pierwszej wpłaty do wysokości 1 % całkowitej wartości przedmiotu zamówienia. Oferty z deklarowaną większą wysokością pierwszej wpłaty otrzymają w tym kryterium 0 pkt.Oferty zawierające wysokość pierwszej wpłaty przekraczającą 2 % podlegają odrzuceniu (kryterium dostępu).
Kryterium oceniane będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia wg następującego założenia:
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba punktów uzyskanych przez Oferenta stanowiąca sumę punktów otrzymanych ze wszystkich kryteriów.
X. OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1.Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie postawione wymagania dotyczące udziału w postępowaniu oraz uzyskała największą liczbę punktów.
2. Zamawiający
zastrzega, możliwość wykluczenia Oferenta z powodu zaproponowania rażąco
niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się
rażąco niska
w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do
możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi
przez Zamawiającego,
w szczególności jest niższa o 30 % od wartości zamówienia lub średniej
arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający w celu ustalenia, czy
oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca
się do Oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących
elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając
wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę
podmiotu, który nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli
dokonana ocena wyjaśnień wraz
z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera
rażąco niskiej ceny, spoczywa na Oferencie.
W związku z wykluczeniem Oferenta lub odrzucenia oferty nieprzysługują Oferentowi środki ochrony prawnej.
Decyzja Zmawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
XI. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, na której Oferent umieszcza:nazwę i dokładny adres Zamawiającego, nazwę i dokładny adres Oferenta oraz napis: „Oferta realizacji zamówienia: leasing CUS „WISIENKA – C.D”. Nie otwierać przed dniem 26czerwca 2020 roku”.
3. W przypadku składania oferty drogą e-mailową w tytule e-maila należy umieścić napis: Oferta realizacji zamówienia: leasing CUS „WISIENKA – C.D”.
4. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania).
5. Ofertę należy złożyć w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, w formie uniemożliwiającej jej zdekompletowanie. W przypadku dołączenia dokumentów w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski.
6. Kolejne kartki oferty powinny być ponumerowane.
7. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty.
8. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Wszystkie ceny powinny być podane w złotych polskich w kwotach brutto.
10. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie
oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być
opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ”
i poświadczone
za zgodność przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta.
11. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
12. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
13. Oferty należy składać:
– osobiście w siedzibie Zamawiającego: Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków, ul. Piotrkowska 41 lok. 2, 90-410 Łódź.
– kurierem lub pocztą na ww. adres;
– drogą mailową na adres: biuro@sirp.pl
w nieprzekraczalnym terminie 25.06.2020 r., do godziny 12.00.
XII. WYKLUCZENIA
W postępowaniu wziąć udział mogą Oferenci, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się
wzajemne powiązania między Oferentem
a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności
związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, polegające w
szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim,
w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa
drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, a także pozostawanie w takim
istniejącym powiązaniu, które faktycznie narusza zasadę konkurencyjności.
Ofertę złożoną przez podmiot należący do kategorii wykluczonych uznaje się za odrzuconą.
Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
- złożone przez Oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym lub
- złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym
XIII. SYTUACJE DOPUSZCZAJĄCE UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o
udzielenia zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
- nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
- cena za
wykonanie zamówienia jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia; - bez podania
przyczyny – w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu
w dniu sporządzania niniejszego zapytania.
W sytuacji unieważnienia postępowania, Oferentom nie przysługują żadne środki odwoławcze.
XIV. OSOBY UPRAWNIONE PO STRONIE
ZAMAWIAJĄCEGO DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z OFERENTAMI
Szczegółowe informacje dotyczące przedmioty niniejszego zamówienia Oferenci mogą uzyskać:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. Stowarzyszenia Inicjatywa Rozsądnych Polaków, ul. Piotrkowska 41 lok. 2, 90-410 Łódź w godzinach pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00;
- telefonicznie pod numerem telefonu 42 296 55 87;
- osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Oferentami jest Sylwester Skorupa, w godzinach pracy Stowarzyszenia.
XV. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.06.2020 r. o godzinie 14.00 w siedzibie Zamawiającego.
XVI. INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wybranego Oferenta, zostanie przesłana do wszystkich podmiotów, które złożyły oferty w ramach zapytania, a także zamieszczona na stronie Stowarzyszenia Inicjatywa Rozsądnych Polaków: www.sirp.pl oraz na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
XVII. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY
- W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany Oferent zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z przedmiotem niniejszego zapytania.
- Umowa zostanie podpisana przez strony w siedzibie Zamawiającego.
XVIII. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Wykaz zamówień zrealizowanych przez Oferenta;
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia;
Załącznik nr
5 – Dane osobowe.
Załącznik nr 1
_______________________________
(nazwa i adres Oferenta)
Formularz ofertowy
Oferta zapewnienie
leasingu samochodu w celu świadczenia usługi dowozu posiłków dla osób
zależnych, niesamodzielnych i niepełnosprawnych zamieszkałych w powiecie
łódzkim wschodnim, będących Uczestnikami/czkami projektu realizowanego przez
Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków (partner projektu) pn. Centrum
Usług Społecznych „WISIENKA – C.D”
w okresie od 01.07.2020 do 31.12.2022 r.
Dane dotyczące Oferenta:
Nazwa Oferenta | |
Adres siedziby | |
Data i Nr wpisu do rejestru handlowego lub ewidencji | |
NIP | |
REGON | |
Konto bankowe nr | |
Nr telefonu | |
Nr faksu |
Niniejszym składamy swoją ofertę w zakresie w/w przedmiotu zamówienia:
Cena netto za realizację przedmiotu zamówienia (łączna suma opłat netto) | |
Podatek VAT | |
Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia (łączna suma opłat brutto) | |
Słownie: | |
Gwarancja (właściwą podkreślić) | brak 6 miesięcy 1 rok 2 lata i powyżej |
Do oferty załączam:
- czytelnie wypełniony pismem ręcznym lub komputerowym i podpisany przez osobę reprezentującą Oferenta formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego),
- czytelnie wypełniony pismem ręcznym lub komputerowym załącznik wykaz zrealizowanych dostaw (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego), podpisany przez osobę upoważnioną reprezentującą Oferenta.
- czytelnie wypełnione pismem ręcznym lub komputerowym i podpisane przez osobę reprezentującą Oferenta oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o braku powiązań oraz klauzulę informacyjną RODO (załączniki nr 3, 4 i 5 do niniejszego zapytania ofertowego),
- kopia zawartej polisy OC w ramach prowadzanej działalności.
- informacje
dotyczące:
- Samochodu – marka, model i proponowane wyposażenie pojazdu, specyfikacja pojazdu;
- Kalkulacji leasingu – opłata wstępna (kwota) – finansowanie (kwota miesięczna) – wykup (kwota);
- Wysokości opłaty manipulacyjnej.
Załącznikami do oferty są n/w dokumenty:
1) ………………………………………………………………………………………….
2) ………………………………………………………………………………………….
3) ………………………………………………………………………………………….
4) ………………………………………………………………………………………….
5) ………………………………………………………………………………………….
___________________________________ __________________________________
(miejscowość, data) (podpis osoby uprawnionej
do reprezentowania Oferenta)
_______________________________
(nazwa i adres Oferenta)
Wykaz wykonanych usług – doświadczenie Oferenta
Lp. | Nazwa i adres podmiotu na rzecz, którego usługa została wykonana | Data wykonania usługi | Opis wykonanej dostawy wraz z wartością (samochód o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto) |
1 | |||
2 | |||
3 |
*w tabeli można dodać kolejne wiersze
Na potwierdzenie wskazanego wyżej doświadczenia Oferent na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany przedstawić potwierdzone za zgodność dokumenty – np. umowy.
(miejscowość, data) | (podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta) |
Załącznik nr 3
_______________________________
(nazwa i adres Oferenta)
Oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Ja niżej podpisany(a)
………………………………………………………………………………………………………………
oświadczam, że Oferent w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę w formie leasingu operacyjnego samochodu z opcją wykupu, tj. ………………………………… ……………………………………………………………………………………………………….……..…………………………….:
- zapoznał się z treścią zapytania ofertowego,
warunkami zamówienia i akceptuje je
w pełni i bez zastrzeżeń. - w przypadku udzielenia zamówienia, zobowiązuje się
do zawarcia umowy w miejscu
i terminie wskazanym przez Zamawiającego. - spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt. IV zapytania ofertowego odnoszącym się do parametrów leasingu operacyjnego oraz w pkt. VII zapytania.
___________________________________ __________________________________
(miejscowość, data) (podpis osoby uprawnionej
do reprezentowania Oferenta)
Załącznik nr 4
_______________________________
(nazwa i adres Oferenta)
Oświadczenie o braku powiązań osobowych bądź kapitałowych
Ja niżej podpisany(a)
………………………………………………………………………………………………………………
oświadczam, że Oferent ………………………………………..……………………………….
nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się
wzajemne powiązania między Oferentem a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego
czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w
szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego
stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, a
także pozostawanie w takim istniejącym powiązaniu, które faktycznie narusza
zasadę konkurencyjności.
___________________________________ __________________________________
(miejscowość, data) (podpis osoby uprawnionej
do reprezentowania Oferenta)
Załącznik nr 5
_______________________________
(nazwa i adres Oferenta)
Oświadczenie o wymaganych uprawnieniach i działaniach Oferenta
Oświadczenie – Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietna 2016 r. (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi informuje, iż:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków, 90-410 Łódź, ul. Piotrkowska 41 lok. 2.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: biuro@sirp.pl
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami danych osobowych będą: sądy, ministerstwa, wojewoda, gminy starostwa, PIP, NIK, komornik, policja, organy skarbowe, prokuratura, ośrodki pomocy społecznej.
- Dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora.
- Podmioty przetwarzania danych posiadają prawo do żądania od
administratora dostępu
do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. - Podmiot przetwarzania danych ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jeśli jego zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
(miejscowość, data) | (podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta) |