Informacje o ogłoszeniu Data publikacji ogłoszenia 16-06-2020 Termin składania ofert 25-06-2020 Numer ogłoszenia 32688 Status ogłoszenia Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert Oferty można składać: – osobiście w godzinach 9.00 – 14.00 w siedzibie Zamawiającego: Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków, ul. Piotrkowska 41 lok. 2, 90-410 Łódź. – kurierem lub pocztą na ww. adres; – drogą mailową na adres: biuro@sirp.pl w nieprzekraczalnym terminie 25.06.2020 r., do godziny 14.00
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę biuro@sirp.pl Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia Sylwester Skorupa Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia 42 2965587
Skrócony opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje przygotowanie obiadów dwudaniowych dla osób zależnych, niesamodzielnych i niepełnosprawnych zamieszkałych na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego, będących Uczestnikami projektu realizowanego przez Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków (partner projektu) pn. Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA – C.D”.
Dzienna liczba obiadów jest stała i wynosi do 80 sztuk. Przez cały okres realizacji usługi liczba obiadów dwudaniowych wyniesie maksymalnie 72 000 sztuk. Usługa realizowana będzie codziennie, tj. 30 dni w miesiącu przez 30 miesięcy, w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2022 r.
Kategoria ogłoszenia Baza konkurencyjności – https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationp… 1 of 6 6/30/2020, 7:57 PM Usługi Podkategoria ogłoszenia Usługi cateringowe. Miejsce realizacji zamówienia Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź Opis przedmiotu zamówienia Cel zamówienia- Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na świadczenie usługi przygotowania obiadów dwudaniowych będących dodatkowym wsparciem rozszerzającym usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania o usługę zapewniającą posiłki dla osób zależnych, niesamodzielnych i niepełnosprawnych z obszaru powiatu łódzkiego wschodniego, będących Uczestnikami projektu realizowanego przez Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków (partner projektu) pn. Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA – C.D” Przedmiot zamówienia – Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania obejmuje przygotowanie obiadów dwudaniowych dla osób zależnych, niesamodzielnych i niepełnosprawnych zamieszkałych na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego, będących Uczestnikami projektu realizowanego przez Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków (partner projektu) pn. Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA – C.D”.
Dzienna liczba obiadów jest stała i wynosi do 80 sztuk. Przez cały okres realizacji usługi liczba obiadów dwudaniowych wyniesie maksymalnie 72 000 sztuk. Usługa realizowana będzie codziennie, tj. 30 dni w miesiącu przez 30 miesięcy, w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2022 r. Minimalna wartość kaloryczna zestawu obiadowego wynosi 850 kcal. W skład zestawu obiadowego wchodzą 2 dania, w tym: – zupa o pojemności nie mniejszej niż 450 ml i kaloryczności 250 kcal; – drugie danie o kaloryczności 600 kcal. Posiłki muszą być urozmaicone i skomponowane w następujących proporcjach: co najmniej 3 razy w tygodniu obiady mięsne, 1 raz w tygodniu ryba, 1 raz w tygodniu obiady bezmięsne. Podstawą drugiego dania powinny być potrawy z produktów białkowych np. z mięsa, ryb, podrobów, jaj, sera, lub tzw. potrawa półmięsna złożona z mięsa i warzyw lub produktów mącznych albo bezmięsna uzupełniona produktami białkowymi (serem, jajami). Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw. Dania nie mogą powtarzać się w okresie tygodnia. Oferent będzie podawał do wiadomości Zamawiającego jadłospis na siedem dni naprzód – uwzględniając przekazane przez Zamawiającego szczególne potrzeby żywieniowe dla niektórych osób wynikłe np. z diety. Posiłki powinny być gotowe do odbioru w temperaturze w granicach 67 – 75 stopni Celsjusza. Oferent zobowiązuje się do przygotowania obiadu dwudaniowego i wydania go w ekologicznych naczyniach jednorazowych. Wydanie obiadu może nastąpić najpóźniej do godziny 9.30. Zamawiający zobowiązuje się do odbioru obiadów własnym transportem.
Oferent będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej oraz przestrzegał norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Oferent będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Oferent jest zobowiązany zapewnić z innych Baza konkurencyjności – Baza konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationp… 2 of 6 6/30/2020, 7:57 PM źródeł posiłki o nie gorszej jakości i parametrach na swój koszt. Kod CPV 15894300-4 Nazwa kodu CPV Dania gotowe Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV 55321000-6 – usługi przygotowywania posiłków Harmonogram realizacji zamówienia Usługa realizowana będzie w terminie od 01.07.2020 r. do 31.12.2022 r.
Załączniki –
Zał. 7 – Rodo
Zapytanie :
Zał. 1 – Formularz ofertowy
Zał. 2 – Doświadczenie
Zał. 3 – Klauzule społeczne
Zał. 4 – Dietetyk
Zał. 5 – Oświadczenia
Zał. 6 – Wykluczenia
Zał. 8 – projekt umowy Pytania i wyjaśnienia – Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników
Wiedza i doświadczenie -Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników
Potencjał techniczny – Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników
Osoby zdolne do wykonania zamówienia – Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników
Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Baza konkurencyjności – https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationp… 3 of 6 6/30/2020, 7:57 PM Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników
Dodatkowe warunki Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników
Warunki zmiany umowy Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników
Zamówienia uzupełniające – Brak Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji.
W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria i sposób wyliczenia poszczególnych elementów składowych oferty:
1. K1 cena (za 1 posiłek) – waga 60 %(maksymalnie 60 punktów)
2. K2 doświadczenie w świadczeniu usługi – waga 15%(maksymalnie 15 punktów)
3. K3 zastosowanie klauzul społecznych – waga 10% (10 punktów)
4. K4 zatrudnienie dietetyka – waga 5% (5 punktów)
5. K5 odległość od siedziby Zamawiającego – waga 10% (maksymalnie 10 punktów).
Łącznie możliwych jest do uzyskania 100,00 pkt (100 %), przy czym ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru: K = K1 + K2+ K3 + K4 + K5
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1. Kryterium „Cena”– ocena tego kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu następującego wzoru: najniższa cena oferty brutto/cena oferty ocenianej brutto x 60 = liczba punktów badanej oferty Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 60 punktów. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą liczbę punktów. Liczba punktów liczona dwóch miejsc po przecinku. Weryfikacja nastąpi na podstawie załącznika nr 1 (formularza oferty).
Ad. 2. Kryterium „Doświadczenie” – ocena tego kryterium zostanie dokonana podstawie przedstawionego i udokumentowanego doświadczenia w świadczeniu usługi wskazanej w części VII zapytania i zgodnie z poniższym schematem: • 2 lata – 6 lat doświadczenia: 5 pkt (5%); • powyżej 6 lat doświadczenia: 15 pkt (15%). Weryfikacja nastąpi na podstawie załącznika nr 2 (Wykazu wykonywanych usług).
Ad 3. Kryterium „Zastosowania klauzul społecznych” – ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie podpisanego przez Oferenta załącznika nr 3 do zapytania. W ramach kryterium Oferent otrzyma 10 punktów (10%) jeżeli do realizacji zamówienia zatrudni na podstawie stosunku pracy i w pełnym wymiarze (cały etat) co najmniej jedną osobę która jest: – bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub – młodociana, o której mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego Baza konkurencyjności –
Baza konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationp… 4 of 6 6/30/2020, 7:57 PM lub – niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub – inną, niż̇ wyżej wymienione, o której mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 roku o zatrudnieniu socjalnym (t.j. Dz.U. Dz.U. 2020 poz. 176 ) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Kryterium oceniane będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia wg następującego założenia: • oferta, która spełnia kryterium otrzyma 10 pkt; • oferta, która nie spełnia kryterium otrzyma 0 pkt.
Ad 4. Kryterium „Zatrudnienie dietetyka” – ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie podpisanego przez Oferenta załącznika nr 4 wraz z dołączonym dokumentem poświadczającym odpowiednie wykształcenie oraz podstawą zatrudnienia u Oferenta. Kryterium oceniane będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia wg następującego założenia: • oferta, która spełnia kryterium otrzyma 5 pkt; • oferta, która nie spełnia kryterium otrzyma 0 pkt.
Ad 5. Kryterium „Odległości od siedziby Zamawiającego” – z uwagi na własny odbiór posiłków przez Zamawiającego oraz konieczność zarówno otrzymania, jak i dostarczenia ich do Uczestników/czek projektu w odpowiedniej temperaturze, kryterium premiuje Oferentów znajdujących się w niewielkiej odległości od siedziby Zamawiającego. Odległość mierzona będzie w km dojazdu poczynając od siedziby Zamawiającego, tj. ul. Piotrkowskiej 41 w Łodzi. Ocena tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższym schematem: • odległość do 2 km: 10 pkt (10%); • odległość od 2 do 5 km: 5 pkt (5%); • odległość powyżej 5 km: 0 pkt (0%). Weryfikacja nastąpi na podstawie załącznika nr 5 – oświadczenia Oferenta.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba punktów uzyskanych przez Oferenta stanowiąca sumę punktów otrzymanych ze wszystkich kryteriów.
Wykluczenia Prosimy o zapoznanie się z treścią Zapytania oraz Załączników Zamawiający – Wnioskodawca
Nazwa Stowarzyszenie Inicjatywa Rozsądnych Polaków Adres Piotrkowska 41/2 90-410 Łódź łódzkie , Łódź Numer telefonu 422965587 Baza konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationp… 5 of 6 6/30/2020, 7:57 PM
NIP 7251880545
Numer naboru RPLD.09.02.01-IP.01-10-001/19
Informacja o wybranym wykonawcy Nierozstrzygnięte
– Inne Opis –
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w oparciu o pkt XIII Zapytania ofertowego, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania Zapytania. Z uwagi na stan epidemii związany z korona wirusem 2019-nCoV wg stanu na dzień 26.06.2020 r. do udziału w Projekcie nie udało się zrekrutować zakładanej liczby Uczestników/czek.